Rozkład: Spotkanie

Ten prosty rozkład na spotkanie powstał zupełnie przypadkiem. Najzwyczajniej czekałam na kogoś i pomyślałam sobie, że dobrym pomysłem byłoby wyciągnięcie kart. Tutaj przysłużyła się aplikacja telefoniczna, ponieważ siedziałam na ławce w centrum miasta. Dobierałam do czterech i nagle zauważyłam, że wszystkie razem tworzą specyficzny rozkład, który widać na załączonym obrazku.

Można dzięki niemu przeanalizować każdego rodzaju spotkanie. Nie musi ono dotyczyć tylko dwóch osób, ale też całych grup. Warto eksperymentować z ilościami kart - zamiast jednej karty na pozycję, postawić dwie lub nawet trzy. Rozkład powinien być dynamiczny i umożliwić mniej bądź bardziej rozbudowane analizy. 

Szczegółowy opis pozycji pod obrazkiem. 


Opis poszczególnych pozycji:

1) Osoba pytająca - możesz to być Ty lub Twój Klient. Karta pokazuje nasze nastawienie do spotkania, emocje, odczucia, obawy, oczekiwania.
2) Osoba towarzysząca - tutaj dostajemy informacje na temat nastawienia, emocji, odczuć, obaw, oczekiwań osoby z którą się spotykamy. Warto porównać z kartą pierwszą.
3) Wspólne odczucia - w tej karcie zawiera się atmosfera spotkania, jak ono przebiegnie; czy będzie negatywne lub pozytywne.
4) Rezultat - co wyniknie ze spotkania? Czy stanie coś nieoczekiwanego? Można też kartę potraktować jako podsumowanie spotkania.

1 komentarze:

 

Łączna liczba wyświetleń